Loading...
banenkantoorpersoneel

De mogelijkheden van een urenregistratie voor je personeel

Urenregistratie: het is altijd een vervelende klus om telkens handmatig bij te houden welke tijd je ergens mee bezig bent. Hoe handig zou het zijn als urenregistratie zichzelf regelt? Het klinkt misschien te mooi om waar te zijn, maar toch is het er al. En het is nóg makkelijker dan je denkt. Zo hoeft jouw personeel geen waardevolle tijd te steken in het opstellen van een urenregistratie en kan de tijd nuttig besteed worden.

Een papieren werkbon kwijtraken is niet heel moeilijk. Dit is jouw vast ook wel een overkomen. Door urenregistratie digitaal te onderhouden ben je ook gelijk van dat probleem af. Want je moet wel erg je best doen om een digitale urenregistratie kwijt te raken. Een online platform voor urenregistratie heeft echter meer handige functies. Door je planning en facturatie ook in deze software op te namen ontneem je je zorgen over deze randzaken. Zo kun je ook deze tijd vrij maken voor het uitvoerende werk.

Wat kun je er allemaal mee?

Het draait bij de software natuurlijk voornamelijk om de digitale werkbonnen. Er zijn goede apps gemaakt die je gemakkelijk op je smartphone of tablet kunt gebruiken. Maar naast die digitale werkbronnen biedt dit soort software veel meer handige functies die je dagelijks kunt gebruiken.

Voorbeelden van deze handige functies zijn:

  • Materiaalregistratie

Je registreert gemakkelijk digitaal al het materiaal dat je gebruikt. Dit kan gewoon op je smartphone dus je kunt overal al je materiaal registreren. Dit is weer een zorg minder met het opstellen van de factuur.

  • Dagelijks overzicht van al je klussen

Je stelt makkelijk een overzicht van alle klussen die je hebt op in de app. Zo heb je veel meer overzicht op je werkzaamheden.

  • Voeg in het overzicht van je klussen foto’s toe

Je voegt foto’s toe aan verschillende klussen in je overzicht. Maak foto’s van dingen die belangrijk zijn en sla ze digitaal op zodat je er altijd en overal bij kunt.

  • Bonnen af laten tekenen

Laat al je bonnen gemakkelijk aftekenen door je klanten. Doordat dit digitaal kan zit je niet meer met allerlei losse bonnen en papieren.

  • Reken direct af met de app

Tot slot kun je de klant ook nog eens eenvoudig digitaal laten afrekenen. Dit scheelt weer tijd voor de klant.

Klantenbestand

Ook nog een digitaal klantenbestand? Ja, zeker. Je kunt in zulke software ook al je relaties en contactpersonen op één centrale plek zetten. Per relatie kun je met een paar klikken de complete geschiedenis zien en zie je ook meteen of er bijzonderheden zijn met betrekking tot de klantenservice. Ook zie je op deze plek alle werkbonnen die gekoppeld zijn aan de desbetreffende klus.

Zorgeloos starten

Het is begrijpelijk dat jij zonder zorgen wilt starten met deze online urenregistratie. En dat kan ook. Binnen een paar dagen kan jouw account zo ingericht worden dat het perfect past bij jouw bedrijf. De urenregistratie is dan ook meteen gekoppeld aan het boekhoudsysteem en staan de planborden klaar om gebruik te worden.